Ogólnopolska kampania edukacyjna „Cukrzyca. Szanse i wyzwania”


19. kwietnia na łamach Gazety Wyborczej rozpoczęła się kampania edukacyjna wydawnictwa The Point – „Cukrzyca. Szanse i Wyzwania”, skierowana do diabetyków. Celem kampanii jest przybliżenie pacjentom szans, jakie pojawiają się przed współczesną diabetologią, ale również zaprezentowanie społeczeństwu problemów, z jakimi borykają się na co dzień chorzy na cukrzycę. Głównym Partnerem Merytorycznym projektu zostało Polskie Towarzystwo Diabetologiczne.

Przeczytaj więcej na: Cukrzyca – Szanse i Wyzwania

Tags

You may also like...

0 thoughts on “Ogólnopolska kampania edukacyjna „Cukrzyca. Szanse i wyzwania””

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *